www.flickr.com

zondag 19 februari 2012

Spektakel, spektakel!

Het was weer over de koppen lopen op het Stoffenspektakel in de Brabanthal.
Maar ik ben tevreden met de vangst van vandaag...



De twee bovenste stofjes komen van bij Bambiblauw.  Ik ben er meteen naartoe gespurt zodra ik er was, net na 10'en.  Toen was er nog net 1 plekje vrij aan hun kraampje, daarna was het soort van survival of the fittest.  Ik vergat nog flockfolie, dat zal voor een andere keer zijn! 
Het turquoise stofje met roze bloemetjes was 5 euro/m, de onderste vier waren coupons (1,40mx1,50m) aan 2 voor 10 euro. 

Ik had eerder al het voornemen gehad om mijn nieuwe stoffenkast aan te vullen met kleurrijke stofjes.  Daar ben ik bij deze toch al behoorlijk in geslaagd, niet?  

Ik was ook op jacht naar een tricot-stof voor een mannen T-shirt.  Af en toe kwam ik een streepjes tricot tegen, maar nooit dat wat ik zocht.  Na lang zoeken vond ik dan toch iets naar m'n zin, eenvoudig grijs maar toch een beetje gestreept (1,60m lang, 10euro/meter).
En natuurlijk ook nog een kleine voorraad boordstof van bij het gigantische mercerie-kraam.


Zo, nog snel van het weekendtarief profiteren om mijn nieuwe stofjes in de wasmachine te gooien (we hebben immers al genoeg geld gespendeerd vandaag)! :-)Pin It

4 opmerkingen:

  1. LAP ! Jij hebt dat stofje dus gekocht!
    Ik was ook op zoek naar het donkerblauwe met gekleurde stipjes.. maar het was nergens meer te vinden :(
    Maak er maar iets moois mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stofjes!
    Ben vandaag ook geweest en idd. de stand van Bambiblauw was een ware overrrompeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heel leuk! Bedankt voor het bezoek!!

    BeantwoordenVerwijderen